.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد مقيمي نماينده اصولگرای شرق مازندران ؛
ليست واحد،تضمين كننده پيروزي اصولگرايان
در انتخابات گذشته آنچه باعث اقبال مردم به اصولگرايان شد، مردم مداري، پرهيز از جاروجنجال هاي سياسي، فاصله گرفتن از تنش هاي داخلي، ترجيح منافع مردم و منافع ملي بر منافع حزبي و گروهي و تلاش براي خدمتگزاري و رفع مشكلات...
ليست واحد،تضمين كننده پيروزي اصولگرايان

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر وحدت همه گروهاي اصول گرا در انتخابات مجلس گفت: ليست واحد، تضمين كننده پيروزي اصولگرايان در انتخابات است.

به گزارش بولتن ،احمدعلي مقيمي نماينده بهشهر ،نكا و گلوگاه در مجلس با بيان اينكه رمز موفقيت اصولگرايان در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي وحدت و يكپارچگي است، گفت‌: اصولگرايان در قالب سازوكار 8+7 بايد تلاش كنند تا از هرگونه تشتت و تفرقه فاصله گرفته و بايد همدلي و هماهنگي وارد عرصه رقابت انتخاباتي شوند.

وي افزود: در انتخابات گذشته آنچه باعث اقبال مردم به اصولگرايان شد، مردم مداري، پرهيز از جاروجنجال هاي سياسي، فاصله گرفتن از تنش هاي داخلي، ترجيح منافع مردم و منافع ملي بر منافع حزبي و گروهي و تلاش براي خدمتگزاري و رفع مشكلات مردم بود، بنابراين بايد با حفظ همين شاخص ها وارد عرصه انتخابات شوند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: اگر اصولگرايان براي رسيدن به قدرت، مردم را فراموش كنند و يا صرفا به منافع خود بيانديشند و همين امر باعث اختلاف در بين آنها شود، قطعا مردم از آنها رويگردان خواهند شد.

مقيمي گفت: نامزدهاي انتخابات بايد نفسانيات را كنار گذاشته و با تكيه بر فرمايشات مقام معظم رهبري و توجه به قانون اساسي صرفا با هدف خدمتگزاري وارد عرصه رقابت شوند و از هرگونه تخريب، تهمت و دروغ كه باعث كاهش مشاركت مردم در انتخابات خواهد شد، بپرهيزند.

وي تصريح كرد: مسئولان و بخصوص مجريان امر انتخابات بايد يك فضاي سالم رقابتي براي همه نامزدهاي انتخابات نهمين دوره مجلس فراهم كرده و از هزينه بيت المال براي كانديداهاي خاص پرهيز كنند و بدانند كه مردم داور و قاضي خوبي براي انتخاب نامزد اصلح هستند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس بابيان اينكه همه گروه ها و افرادي كه قانون و ولايت فقيه را قبول دارند، مي توانند در انتخابات شركت كنند، افزود: هم قانون اساسي و هم قوانين عادي ويژگيهاي حضور در انتخابات را مشخص كردند و همه افراد و گروههايي كه در چارچوب نظام فعاليت كردند مي توانند براي نامزدي ثبت نام كنند.

مقيمي گفت: طبيعي است افراد و گروهايي كه وابسته به بيگانه بوده و در راستاي منافع آنها حركت كردند و دشمنان را بر مردم ترجيح دادند و در مواقع حساس آب به آسياب دشمنان ريختند، حق شركت در انتخابات را ندارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آبان 1390
جناب مقیمی با کی کی خوای رقابت کنی ؟ چه فرقی است بین تو شجاعی کریمی فیروزجایی است اینکه از بین کسانی که تا دیروز احمدی نژاد را معادل امام زمان می دانستند و مخالفان او را که انسانهای شریف نجیب و با بصیرتی بودند را ضد نظام معرفی کردید کدامیک انتخاب شود چه فرقی می کند ؟ رمالی و جادوگری اختلاس و دروغگویی و انحصارطلبی خشونتگرایی مختص این جریان است افراد آن هرکه باشند آش همان آش است. پس خیلی برادر مقیمی دنبال رقیب سازی و رقابت خیالی نباش . اگر می خواهی رقابت کنی از حق انتخاب شدن رقبایت دفاع کن از افرادی مثل رحمانی خلیلی دعوت کن و برای صلاحیت شان تلاش کن آنوقت رقابت جوانمردانه را دنبال کن تا ببینی چه اتفاقی می افتد.
نا شناس 26 آبان 1390
با احترام شورای محترم نگهبان قانون اساسی حافظ امنیت انتخابات و مرجع مقتدر در سلامت همه پرسی و پرچمدار اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاسی است . مقام معظم رهبری در دیدار با مردم کرمانشاه در تاریخ 20/7/90 در خصوص انتخاب نمایندگان فرمودند : "بايد نماينده اي انتخاب شود كه دلسوز، مؤمن، علاقه مند، و غير مرتبط به كانونهاي ثروت و قدرت باشد و بر اساس وجدان، دين و وظايف انقلابي عمل كند." صدا و سیما و دستگاههای دولتی فرهنگی و سیاسی و امنیتی محترم رسالت اصلی معرفی کاندیداهای قانونمدارو سالم که به "کانونهای قدرت و ثروت" متصل نیستند را به مردم بر عهده خواهند داشت و مردم شریف و ولایتمدارشهرستان ساری نیز مانند آحاد ملت بزرگ و انقلابی و مسلمان ایران فرمان مولا ، مقتدا و رهبر معظم و فرزانه خویش را به گوش جان سپرده و به آن عمل می نمایند.
نا شناس 26 آبان 1390
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در دوره گذشته مقیمی نبود بلکه دکتر برزگرنژاد بود. خودشان می دانند که با رأی مردم که به فرموده امام امت حق ملت است چه کرده اند. و از آنجایی که از قدیم گفته اند تکیه بر جای بزرگان نتوان کرد به گزاف! آقای مقیمی نه شأن و شخصیت و نه عرضه نمایندگی شرق مازندران را دارد. عملکرد ایشان گواه این مطالب است.
نا شناس 26 آبان 1390
ای بابا آقای مغیمی بعد از 4 سال تازه یادت اومد که مردمی هم در کارند.فکر میکنم به لابی خودت در7+8 خیلی مطمئنی.آره تازه دیدی که درمنطقه به سما نمی رسند،اومدی 7+8 رو واسطه بگیری.انشاا... بای.
ميثم 27 آبان 1390
جناب آقاي مقيمي اصل اول اصول گرايي صداقت است.درستي است .امروز تمام مردم منطقه متوجه موقعيت فكري تان شده اند.داستان زلف شما و گره به نعلين علما ديگر رو شده است.داستان دكتراي شما هويدا گرديد.داستان بي اعتنايي به علما و بزرگان درونياتتان را فاش كرد.توجه به وي‍‍ژه خواهان و ويژه خواران ميل شمارا آشكار كرد.ديگر همه فهميده اند چه ميزان دنبال سودجويي سياسي از اختلاف بين شهرستان هاي برادر بهشهر نكا رستم كلا و گلوگاه هستيد.همه فهميده اند در نهان سربه زيري شما تكبري معنادار وجود دارد كه ....در تهران همپياله توكلي .درنكاهمپياله فراري هاي جنگ و انجمن حجتيه در بهشهر مسئول دفتر چپ در خورشيد كلاي ما با طرفداران موسوي و .... حكايت مختصر زخم دل دوست داران شما در دوره گذشته است.
نا شناس 28 آبان 1390
آقای مقیمی تو این 4سال کجا بودی که تازه به فکر اتحاد و همدلی افتادی،شما که دم از اتحاد اصولگرایان می زنید پس چرا در بین اصولگرایان منطقه نکا،بهشهر و گلوگاه جایی نداری چرا در جلسات آنها شرکت نمیکنی؟حدود این 10نفری که از اصولگرایان که مدام جلسه دارند با علمای منطقه پس شما کجای کاری؟!!! میثاق نامه ایی که این آقایان امضاء کردن و اطلاعیه دادن چرا نامی از شما دیده نمی شود؟شما فقط برای اشخاص خاصی کار کردید.بنده به شخصه طول این 4سال حتی یک بار هم به روستای ما نیامدی حیف از اون رایی که به شما دادم.
بيطرف 28 آبان 1390
باحترام به همه مردم بهشهر وگلوگاه ورستمكلا وهرتصميمي كه درانتخابات ميگيرند ولي آقاي مقيمي اينو بدونين كه مردم نكا دراين انتخابات به هركسي راي بدن به هيچ وجه به شماراي نميدن
نا شناس 28 آبان 1390
با احترام به دوستان عزیز مازندرانی که از عادتهای جدانشده آنها این است که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند و نیمه پر،هیچ اهمییتی ندارد مخصوصا برای مخلفانی که با چشم بسته حرف های بی ربط می زنند.
در جواب دوستی که به دنبال کاندید شدن رحمانی است که 100% از دوستان نزدیک اوست و شانتاژ را شروع کرده،لطفا چشمانش را به روی بردن عتیقه هایی که توسط گل پسر آقای رحمانی از کشور خارج می شد و سر مرز او را دستگیر کردند و با لابی پدرش آزاد شد باز کند و سر جایش قشنگ بنشیند.
در جواب دوست دوم که می گوید برزگرنژاد منتخب مردم بود بگویم که همان بهتر که انتخاب نشد که آگر خوب بود در فتنه 88 بر ضد نظام و رهبری بلند نمی شد و خدا رو شکر که این لکه ننگ بر مردم شریف بهشهر،نکا،گلوگاه قرار نگرفت.
در جواب دوستی که مقیمی را به طرفتاران موسوی (لعنت الله علیه) چسبانده ،می گویم که اون زمانی که ایشان 8 سال در جنگ بودن شما هنوز به دنیا نیامده بودی و رفتی 4تا شبکه ماهوارهای دیدی،فکر کردی چیزی از سیاست بارت می شه،واقعا متاسفم.
نا شناس 28 آبان 1390
با سلام ، اصلا" بحث بهشهر و نکا و گلوگاه نیست . آقای مقیمی ، چه کاری زیربنایی برای این شهرستانها انجام دادند و در قانونگذاری ، برای مناطق حوزه انتخابیهشان چه کارهای زیربنایی را دنبال کردند و انجام دادند ؟ ما که فکر میکنیم حدود 4 سال است که درجا میزنیم و بحث اشتغال در این سه شهرستان بدتر و بدتر میشود ....
نا شناس 28 آبان 1390
مردم نکا خدا رو شکر کنند،چون ما هر چه می سنجیم دکتر مقیمی برای شهر نکا و روستاهای تابعه اگر بیشتر کار نکرده باشد کمتراز بهشهر کار نکرده است.لااقل کمه کمش این کمربندی رو سروسامون داد که از درون شهر نریم با اون ترافیکش.
کلوهوم ما مردم ایران و مازندران هیچی به چشممون نمی یاد.
fe 28 آبان 1390
در مازندران فقط بیشتر چابلوسان به جایی می رسند اکثر مدارک دانشگاهی کشکه و خیلی از مسئولان دورو هستند.
==== 29 آبان 1390
آقای مقیمی خدا وکلیلی شما پیش خود کلا خودتان را به قول قدیمی ها قاضی کن و ببین در منطقه چه کار مثبتی انجام دادی چند رو نام ببر البته در بعضی قسمت ها کار شده ولی کار کارشناسی نیست بعد از اتمام پروژه معلوم میشه و گندش در میاد مثلا 1- همین زیر گذر روستای گلبستان فکر آب جمع شده ته زیر گذر را کردید یا بعد از اینکه اولین آب گرفتی انجام شد تازه میخواهید به فکر آن بیفتید.2- زیر گذر روستای قلعه سر هم همین طور اگر خدای نکرده سیل بیاد و یا چند روز پشت سر هم بارون بیاد آب جاده قلعه سر و اطراف آن همه میاد توی کوچه مسجد امام حسن وای به حالی اهالی کوچه امام حسن خدا به دادشون برسه و خیلی موارد دیگه .
نا شناس 29 آبان 1390
رحمانی و جمشیدی و مقیمی هیچ کدومشون بدرد نمایندگی مجلس نمی خورن یک مفر باید بره که سواد درست و حسابی هم داشته باشد و واقعا دکترای علمی داشته باشه (مثل دکر سینا) لااقل وقتی میخواد با یک نفر صبحت کنه طرف مقابل اون دور نزنه یا لااق حساب تو دستش باشه که نماینده فلان منطقه دکترای واقعی داره نه افتخاری و کیلویی.
--- 29 آبان 1390
مقیمی حیا کن نمایندگی رو رها کن
عبداله احمدی 29 آبان 1390
جناب آقای دکتر مقیمی از زحمات دوره نمایندگی شما کمال تشکر داریم لذا انتظارات مردم منطقه از جناب عالی بیشتر از اینها بوده با توجه به موقیعت شما در استان متاسفانه کمتر توفیق خدمت شامل شما شد و از فرصت های که برای شما ایجاد شد استفاده ننموده اید . در بخش سیاسی در گلوگاه نیروهای دکتر منصوریان به کار کمارده شده اند و آقای دکتر منصوریان با توجه به اینکه فقط نامزد انتخاباتی بوده انقدر در دستگاههای دولتی نفوذ نموده که جایی برای شما نبوده در شهر ما بهشهر از نیروهای غیر بومی استفاده استفاده نموده اید و در شهر نکا اولاً از نیروهای غیر بومی استفاده نموده اید و تا آن جا که از دوستان نکایی با خبر هستیم بالای 90 درصد مسئولان شهر غیر بومی بوده و با سفارش دکتر شجاعی نماینده مردم ساری برای نکا انتخاب می شوند ( دانشگاه آزاد ، کمیته امداد ، برق ، پیام نور ) شما به عنوان نمایده چکار کردید و چند نفر نیرو بومی برای شهر بکار گیری نموده اید . جناب آقای مقیمی آیا بهتر نبود به جای چند نفر که فقط به فکر اشتغال فرزندان خود دور بر شما هستند و شما را به خاطر جابجا یی فرزندان خود می خواهند .از مشورت فرهنگیان و دلسوزان شهر استفاده می نموده اید کسانی در بین اقشار جامعه شاید به زعم شما جاذبه در آرای شما باشند ولی خوشبختانه دافعه آنان بیشتر است دور بر شما هستند و این روند همچنان ادامه دارد . کسی که حتی مدرک ابتدایی را ندارد برای کل شهر تصمیم می گیرد . انتظاری که از شما داشتند ازاندیشمندان و صاحبظران مشورت می کردید تا الان دچار چالش نشوید.
علیرضا از بهشهر 18 آذر 1390
رای ما فقط مهندس علی دست باز
چرا مهندس علی دست باز ؟
خدایش با توجه به اینکه هشت سال فرماندار جویبار بوده و قبلش چند سال رییس تربیت بدنی نکا و گرگان هیچ فرقی در زندگیش ایجاد نشده و د ر همان خانه ای که برادرانش برای او ساخته اند زندگی می کنه
من به کسی رای میدم که دنبال مادیات نباشه همین برام کافیه
و واقعا جسور و با درایت
مثل بعضی ها نیست که رنگ عوض کنه 48 ماه حضور داوطلبانه در جبهه داره پیرو بولایت فقیه و از کسانی هست که ساده زیستی اون باعث میشه پیروز انتخابات بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.